لینک دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی
فهرست
فصل 1
مفاهيم اساسي بازاريابي..............................................................................................................
تعاريف بازاريابي..........................................................................................................................
مديريت بازاريابي و وظايف آن.................................................................................................
فلسفه مديريت بازاريابي.........................................................................................................
مفهوم بازاريابي اجتماعي..........................................................................................................
نظامهاي بازاريابي و اهداف آن.................................................................................................
اهداف نظام بازاريابي...............................................................................................................
فرآيند مديريت بازاريابي..........................................................................................................
تجزيه و تحليل فرصتهاي بازار.................................................................................................
انتخاب بازارهاي هدف.........................................................................................................
اندازه گيري تقاضا و پيش بيني آن.....................................................................................
تقسيم بازار...........................................................................................................................
هدف گيري در بازار.......................................................................................................
جايگاه يابي در بازار......................................................................................................
تهيه ترکيب عناصر بازاريابي(آميخته بازاريابي ).....................................................................
انواع بازاريابي...............................................................................................................
وظایف مدیریت بازاریابی...............................................................................................
محیط شناسی..........................................................................................................................
روش هاي برخورد با محیط بازاریابی.....................................................................................
عناصر محیط بازاریابی...........................................................................................................
استراتژي هاي رقابتی............................................................................................................
روش هاي رقابتی..................................................................................................................
رفتار مصرف کننده................................................................................................................
تقسیم بازار............................................................................................................................
معیارهاي تقسیم بازار..........................................................................................................
روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار......................................................................................
استراتژي هاي مختلف انتخاب بازار هدف.......................................................................
مدیریت محصولات...........................................................................................................
آمیخته محصول...........................................................................................................................
مدیریت محصولات جدید.........................................................................................................
فرایند توسعه محصول جدید...................................................................................................
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید........................................................................
منحنی عمر محصول: ............................................................................................................
مدیریت توزیع.........................................................................................................................
مدیریت کانال توزیع..............................................................................................................
کانالهاي اصلی توزیع: ........................................................................................................
شبکه توزیع: .......................................................................................................................
فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی...............................................................................................
آمیخته ترفیع وتشویق.......................................................................................................
فصل 2
موج اول.........................................................................................................................
موج دوم.......................................................................................................................
موج سوم......................................................................................................................
نقدی بر امواج سه گانه تافلر.......................................................................................................
موج چهارم...................................................................................................................................
فصل 3
هدف بازاريابي 1.0...................................................................................................................
انقلاب صنعتي.........................................................................................................................
توليد انبوه...............................................................................................................................
ويژگي هاي محصول..............................................................................................................
توسعه محصول.......................................................................................................................
فصل 4
گسترش تكنولوژي اطلاعات.................................................................................................
وب..........................................................................................................................................
وب 1.0................................................................................................................................
وب 2.0................................................................................................................................
وبلاگ ها............................................................................................................................
ویکی ها.............................................................................................................................
جوامع محتوایی....................................................................................................................
شبکه های اجتماعی...........................................................................................................
میکروبلاگ ها.....................................................................................................................
پادکست ها.........................................................................................................................
RSS..................................................................................................................................
کاربردهای وب 2.0..........................................................................................................
وب 3.0.............................................................................................................................
جستجو در وب 3.0........................................................................................................
جايگاه يابي محصول.......................................................................................................
فرآیند جایگاهیابی...........................................................................................................
استراتژی جایگاهیابی........................................................................................................
دیدگاههای متفاوت در رابطه با جایگاهیابی....................................................................
روشهای اندازهگیری جایگاهیابی....................................................................................
بازاريابي رابطه اي............................................................................................................
ديدگاه هاي مختلفي در مورد بازاريابي رابطه اي .......................................................
بازاريابي سبز...................................................................................................................
تاریخچه بازاریابی سبز : .....................................................................................................................
عوامل تاثير گذار در بازاریابی سبز : .................................................................................................
استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز............................................................................................
آمیخته های بازاریابی سبز.................................................................................................................
سطوح بازاریابی سبز..........................................................................................................................
بازاريابي اجتماعي..............................................................................................................................
فصل 5
بخش اول: روندها
قسمت اول:به بازاريابي 3. 0 خوش آمديد....................................................................................
چرا بازاريابي 3. 0...........................................................................................................................
دوره مشارکت و بازاريابي مشاركتي..............................................................................................
شبكه هاي اجتماعي.....................................................................................................................
رسانه هاي اجتماعي مشاركتي.................................................................................................
عصر تناقضات جهانی و بازاریابی فرهنگی...........................................................................................
عصر جامعه خلاق و بازاریابی روح انسانی..........................................................................................
چگونه شرکتها می توانند ارزشها را در مدلهای کسب و کار خود جاسازی کنند؟.........................
بازاریابی 3. 0 : مشارکت، فرهنگ و معنویت.....................................................................................
قسمت دوم: مدل های آینده برای بازاریابی 3. 0.............................................................................
60 سال گذشته بازاریابی : نگاهی کوتاه به گذشته...........................................................................
آینده بازاریابی : افقی و نه عمودی..........................................................................................
همکاری در خلق...................................................................................................................
اجتماع سازی.......................................................................................................................
شخصیت سازی....................................................................................................................
تغییر به سمت روح انسانی[1] : مدل 3i...................................................................................
تغییرجهت به سمت بازاریابی ارزش محور.......................................................................................
ماموریت، چشم انداز و ارزش ها.............................................................................................
بازاريابي 3. 0 : مفهوم بازاريابي و بازاريابي مفهومي.......................................................................
بخش دوم: استراتژی
بازاریابی، ماموریتی برای مصرف کنندگان.....................................................................................
تعریف یک ماموریت خوب.................................................................................................
کسب و کار غیرمعمول......................................................................................................
داستانی که مردم را به حرکت وا می دارد..................................................................................
توانمند سازی مصرف کننده..............................................................................................
قسمت 4
بازاریابی ارزش ها برای کارمندان.......................................................................................
ارزشها زیر آتش...............................................................................................................
تعریف ارزش ها................................................................................................................
ارزش ها می توانند برای شما مفید باشند..................................................................................
جذب و حفظ استعداد.....................................................................................................
بهره وری دفتر پشتیبانی و کیفیت دفتر اجرایی......................................................................
تفاوت های انسجام و توانمند سازی.................................................................................
شیوه هایی به آن که دست یافته اید................................................................................
تغییر زندگی کارمندان....................................................................................................
توانمندسازی کارمندان در راه تغییر................................................................................
قسمت 5: بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال................................................................................
انتقال رشد و ضرورت همکاری..............................................................................................
شرکای واسطه ای در بازاریابی 3. 0................................................................................................
واسطه به عنوان همکار : انتخاب مناسب........................................................................................
شرکای کانال به عنوان عامل تغییر فرهنگی ...................................................................................
تعمیم داستان......................................................................................................................
کانال به عنوان متحدین خلاق : مدیریت رابطه...............................................................................
بخش 6: بازاریابی چشم اندازی برای سهامداران.............................................................................
کوتاه مدت بودن به اقتصاد آسیب می رساند...................................................................................
ارزش سهامدارن بلند مدت-چشم انداز پایدار..................................................................................
قطبی بودن[2]: بازار بالغ یا بازار رشد یافته........................................................................................
منابع کمیاب:زمین محدود است. ..........................................................................................
پایداری و ارزش سهامداران.................................................................................................
چشم انداز استراتژی بازاریابی...............................................................................................
بهبود بهره وری هزینه..........................................................................................................
درآمد بالاتر از فرصتهای جدید بازار...................................................................................
بالا رفتن ارزش نام تجاری.................................................................................................
بخش 3: كاربردها
قسمت 7: ارايه دگرگونی فرهنگی اجتماعی...............................................................................
بازاریابی برای بازار بعد از رشد...........................................................................................
نیاز برای رشد: دیزنی و تغذیه ی کودکان..................................................................................
فراخوانی برای تمایز قوی: وجمنز بر زندگی سالم....................................................................
از بشر دوستی تا تحول....................................................................................................
مراحل سه گانه به سوی تحولات......................................................................................
تشخیص چالش های فرهنگی اجتماعی....................................................................................
گزینش اجزاء هدف.........................................................................................................
ارایه راه حل متحولانه.....................................................................................................
قسمت هشتم: تربيت کارآفرینان بازار در حال ظهور................................................................
تغيير از هرم به الماس:تغییر از کمک به كارآفرینی...................................................................
سه نیروی توانمندسازی و چهار نیاز..................................................................................
معنی سازمان کسب و کار اجتماعی...................................................................................
:: برچسبها:
مدیریت "بازاریابی" دانلود" کتاب" جامع" مدیریت" بازاریابی" بازاریابی" ,
:: بازدید از این مطلب : 10113
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2